چار دیواری

یه لحظه میاد ... همون موقع مینویسم ...

چار دیواری

یه لحظه میاد ... همون موقع مینویسم ...

92

اولین جمعه سال هم که باشی باز هم جمعه ای !

سرد و بی روح ...

نظرات 4 + ارسال نظر
راحی شنبه 3 فروردین 1392 ساعت 08:50 ق.ظ http://oryanieeshgh.blogfa.com

شیشه عطر بهار، لب دیوار شکست

و همه جا پر شد از بوی خدا. همه جا آیت اوست

عید مبارکت .

عید شمام مبارک دوست عزیزم

[ بدون نام ] شنبه 3 فروردین 1392 ساعت 07:40 ب.ظ

سلام ممنون از حضورتون و نظر لطفتون . بهار فرخنده

راحی یکشنبه 4 فروردین 1392 ساعت 08:40 ب.ظ http://oryanieeshgh.blogfa.com

آنقدربغض هایم رافرو دادم و....

خندیدم که خداهم باورش شد چیزی نیست!


*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸


مـے خــواهــم کمــے بـــروم

آטּ ســوے دنیــــا!

آنجــا کــہ آسمــاטּ،

پنجــره بیشتــر دارد

و خُــدا هــم،

دیــدے بهتــر


*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸


دیگر حوصله ای نمانده است .

راستی ، مگر حوصله هم جزء آن چیزهایی بود که تو آورده بودی

که موقع رفتنت همه اش را بردی ؟!


*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸


فراموشت نمی کنم

آنگاه که برای آخرین بار از من پرسیدی:من و زندگیت یکی را انتخاب

کن و من زندگی خود را انتخاب کردم و تو رفتی.

بی آنکه بدانی تو تمام زندگیم بودی...

ممنون راحی جان ... زیبا بود

یلدا شنبه 10 فروردین 1392 ساعت 01:34 ق.ظ http://dokkhtaresarma.blogsky.com

سال نو هم روزی کهنه میشود...روزهایتان کهنه نشود

روزها هم جزئی از سال هستن ...
مرسی از حضورت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد