چار دیواری

یه لحظه میاد ... همون موقع مینویسم ...

چار دیواری

یه لحظه میاد ... همون موقع مینویسم ...

جذاب

یه دختره هست تا حالا ندیدمش ولی هرشب میاد به خوابم

کم کم دارم عاشقش میشم

نیمه گمشده

این همه گشتم تا نیمه گمشده مو پیدا کردم میبینم اون خیلی وقته نیمه گمشده شو پیداکرده !!

خدا این یعنی چی ؟

من الان دوباره بگردم دنبال نیمه گمشده ؟ خب خدا جون یه کمی دقت کنین تو حساب کتاب این نیمه ها

new

ما بچه بودیم یه کهنه ای ، دسمالی ، لنگ ماشینی چیزی پیدا میکردن میذاشتن لای پامون میبستن تا یه هفته ام باز نمیکردن ! الان پوشک زدن واسه بچه با خروجی هوا از هردو طرف، هشت لایه محافظ ، ویتامینه ...

همراه با عصاره ی مالت ، تهویه مطبوع ، دوازده ایربگ ، کروز کنترل ، سنسور عقب ، با ال سی دی !!

مثلآ بچه تو این برینه پروفوسر میشه ؟

من تورو تو کی ؟

من تو رو  تو  کی ؟
شاید من بیشتر از صد بار بهت گفتم دوستت دارم
بم خندیدی و گفتی نریز مزه از عشق تو بیزارم



استامینوفن

من امروز موقع اصلاح، سه موی سفید توی کله ام پیدا کردم
اولی اینجا
دومی اونجا
و سومی همان جایی که یک بار انگشتت را فشار دادی گفتی:
"اینو تو مغزت فرو کن"


پ ن : نمیگم تو پیرم کردیا . آدم که با سه تار موی سفید پیر نمیشه

شبهای تکراری

بالاخره یکی از همین شبها مامانم میفهمه که من سرم رو زیر پتوی قرمز رنگم میکنم و اونقدر با گوشیم ور میرم تا خوابم ببره ...

میگی نه حالا ببین !