چار دیواری

یه لحظه میاد ... همون موقع مینویسم ...

چار دیواری

یه لحظه میاد ... همون موقع مینویسم ...

استامینوفن

من امروز موقع اصلاح، سه موی سفید توی کله ام پیدا کردم
اولی اینجا
دومی اونجا
و سومی همان جایی که یک بار انگشتت را فشار دادی گفتی:
"اینو تو مغزت فرو کن"


پ ن : نمیگم تو پیرم کردیا . آدم که با سه تار موی سفید پیر نمیشه
نظرات 4 + ارسال نظر
یه زن جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 05:10 ب.ظ http://1-zan.blogsky.com/

سلام
چی بگم.... اصلا آدم با مو که پیر نمیشه.... اما ..............

مریم جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 07:15 ب.ظ http://gurestan.blogfa.com

اول سلاام
دوم بگم قالب جدید مبارک

3 : اون ترافلا دکوریه یا نه مخصوص پذیرایی

4 : یعنی منم پیر شدم؟من جوونی رو دوست دارم اصلاً دلم نمیخواد پیر بشم نه ظاهری نه باطنی
فکر کنم موفق نبودم

5 : اسم وبلاگم ، من اصلاً این اسمو دوست نداشتم[:5S013:]

اولأ علیک سلام
دومأ ممنون
سومأ اینا رو گذاشتیم که مشتری جمع کنیم
4 . شما تازه اول جوونیته
5. پس واسه همینه که خیلی وقته راکد مونه

بابک شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 11:12 ق.ظ

دلت بای جوون باشه

که هست

مریم شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 02:24 ب.ظ http://gurestan.blogfa.com

سلامممم
نه نه نه نه نه دیر گفتین، قبل از اینکه مشتریا بیان ترافلا تموم شدن

وبلاگم بخاطر این نیست که راکد مونده، دیگه گفتنی ای نمونده بود یعنی مونده بودا، من نگفتم
اگر می نوشتم هی روزگار

منم پیر شدم

راستی آپ کنین دیگه
خاطرات قشنگین

این سومین وبلاگیه که مینویسم دوتای قبلی رو حذف کردم میخواستم دیگه ننویسم ولی نمیشه
من این پیر شدن رو دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد