چار دیواری

یه لحظه میاد ... همون موقع مینویسم ...

چار دیواری

یه لحظه میاد ... همون موقع مینویسم ...

New Love

و من مینویسم دوباره  از عشقی  تازه  ...

که مرا باز درگیر خود کرده 

GF

یه دوست دختر اصفهانیم نداریم  یه کمی  با اون لهجه ی قشنگش  سرگرممون کنه 

Today

امروز روز مهمی بود ...  حداقل واسه خودم !


همه لذتش به اینه که نصف شب با صدای اس ام اس دوست جونت از خواب بیدار بشی و ببینی که اونم امروزو  یادشه .


و میخواسته زودتر از همه بهت تبریک بگه ...


شاید این دنیا واسه من زیاد دلخوشی کنار نذاشته باشه اما من هنوزم به دلخوشیای خودم دلخوشم 

همین که یه پدر و مادر مهربون دارم 

همین که یه زندگی آروم دارم 

 واسم کافیه 


خدایا ازت ممنونم که منو امروز بدنیا آوردی 

New Lie

این بار که میای به دیدنم چیزای مهمتری واسه گفتن داشته باش 


" دوستت دارم " دیگه قدیمی شده 


یه دروغ تازه بگو 



پ ن : وقتی کسی روز مردو به آدم تبریک نمیگه یعنی اینکه هنوز مرد نشدی 




coyness

زن باس واسه مردش ناز کنه !


مردم باس ناز زنشو بخره !


أصن زنی که واسه مردش ناز نکنه زن نیس که !!!


kiss

بوسه هایت

تراژدی غم بار هم آغوشی من و بالشم را از یادم میبرد ...

با انگشتانم روی مضراب گیسوانت مینوازم

و تو با ناله هایت

ملودی مرا کامل تر میکنی ...

Night

شب که میشه 


وقتی با اون پیرهن سفیده نازک میای جلوم


وقتی موهاتو برام بلوند کردی


اندامتو که زیر نور لوستر داره برق میزنه به رُخم میکشی 


دکمه های پیرهنتو یکی در میون باز گذاشتی


همون ادکلنی رو که من دوس دارم زدی


وقتی که از شدت گرمای بدنت ، شهوت منم به اوج میرسونی


بطری مشروبو که میذاری روی میز 


دوتا پیک سنگین که واسه هردومون میریزی


دستتو که میاری سمت کراواتم


منو که میکشونی به طرف خودت


تو چشمام که نگاه میکنی 

.

.

.

ترجیح میدم برم پشت پنجره یه نخ سیگار بکشم 

Time

هر چیز زمانی دارد


نفس هم که باشی


دیر برسی


من رفته ام ...


پ ن: دیگه نمیخوامت .. بفهم 

پ ن : این نوشته ها واسه تسکین درد خودمه