چار دیواری

یه لحظه میاد ... همون موقع مینویسم ...

چار دیواری

یه لحظه میاد ... همون موقع مینویسم ...

دوباره من

هیچوقت به این روزها فکر نکرده بودم . باورم نمیشه که به این راحتی به خدمت سربازی اومدم و الان 5 ماه از این دوران میگذره و انگار همین دیروز بود که پست خداحافظی رو توی وبلاگ گذاشتم. چقدر زمان زود میگذره و ما نسبت بهش بی تفاوتیم . 

همه چیز یکدفعه شروع شد و من اصلا آمادگی سربازی اومدن رو نداشتم و نمی دونم چی شد که اینقدر سریع ساک و وسایلم رو جمع و جور کردم و دست از همه چی وهمه کس کشیدم و خواستم یه دنیای جدیدی رو با آدمای جدید برای خودم بسازم . دلم میخواست زندگیمو Refresh کنم چون مدتی بود واقعا روتین و تکراری شده بود . 

دوستای تکراری آدمای تکراری کارای تکراری همه و همه منو خسته کرده بود و همین دلیل بزرگی بود تا قید ادامه دانشگاه و تحصیلو بزنم و راهی خدمت بشم . اما تجربه های تلخ و شیرین این چند ماه خیلی چیزا به من یاد داد . درسته که هنوز اول راهم اما توی ذهنم دارم به آیندم فکر میکنم .صبر و استقامت و خویشتن داری و از همه مهمتر روی پای خودم وایسادن درس های بزرگیه که من دارم اینجا یاد میگیرم . 

الان مثل گذشته نیستم اون آدم سابق نیستم .حالا قدر چیزایی  که قبلا حتی ذره ایی برام ارزش نداشت رو خیلی خوب میدونم. اینم میدونم که با تموم شدن این دوران باید جبران خیلی از اشتباهات گذشته ام رو بکنم .

میناب شهری که حدودا 45 دقیقه با بندرعباس فاصله داره جاییکه من خدمت میکنم . یکی از شهرهای جنوبی ایران با مردمی که قبل از اینکه به اینجا بیام هیچی در موردشون نمیدونستم .  

 

من اینجا توی یه قسمت اداری هستم . کارم از ساعت 7 صبح شروع میشه تا 2 بعد از ظهر که بحمدالله تا اینجا خیلی خوب بوده و مشکلی نداشتم . ضمنأ سه تا از بچه های با مرام تهرانی و اصفهانی با من هم خدمتند و هر 4 تایی توی یه اتاق هستیم . همین یه اتاق با 4 تا تخت و کمد شخصی و یه تلویزیون و یخچال و یه کولرگازی همه دنیای این روزای ما رو تشکیل میده .اگه شب ها نریم توی شهر واسه گشت و گذار میشینیم توی اتاق و یکی یکی به نوبت از خاطرات دوران قبل از خدمتمون تعریف میکنیم و اینجوری داریم این روزها رو سپری میکنیم . 

 

پی نوشت : الان اومدم مرخصی ، واقعا هیچ جا خونه آدم نمیشه . دلم لک زده بود واسه رفتن به حافظیه ، کنار آرامگاه حافظ بشینم دیوانشو باز کنم با اشتیاق یه دل سیر بخونم

نظرات 9 + ارسال نظر
مینا یکشنبه 1 اسفند 1389 ساعت 11:34 ق.ظ http://myimmortal.iranblog.com/

آخی سلام دوست جوننننننننننننن خوش برگشتی من دیروز از شیراز برگشتم خیلییییییییییییییییییییییییی خوش گذشت مخصوصا حافظیه خوش به حالت که اونجایی امیدوارم همیشه شاد باشی و خدمتت زودی تموم بشه

سلام ممنون دوست من ‏‏!‏ خوشحالم که شیراز بهت خوش گذشته

فدک سه‌شنبه 3 اسفند 1389 ساعت 08:36 ق.ظ http://yasinmosavi.iranblog.com

سلام/ امیدوارم این دوران رو به بهترین وجه پشت سر بذاری... موفق باشی گل پسر.. وبلاگت هم قشنگه

سلام ! مرسی محبت داری ؛ آرزوهای قشنگ برای تو

بابک جمعه 6 اسفند 1389 ساعت 02:59 ب.ظ

خب پس به سلامتی سوار کار شدی
چشم به هم بزنی عین من سال دیگه تو هم واسه یه نفر دیگه از سربازیت حرف می زنی
خوشحالم که دیگه داری پایه بالا می شی و واسه خودت بر و بیائی پیدا می کنی
قسمت اداری هم خوبه ولی دوست داشتم تو کلانتری میافتادی تا چیزای بهتر و جالبتری می دیدی
موفق باشی امیر جان

ممنونم بابک جان ........
منم برات از اینجا آرزوی بهترین ها رو میکنم

سونیا شنبه 7 اسفند 1389 ساعت 12:19 ق.ظ http://www.motreebeshgh.blogfa.com

سلام امیر جون.من سونیا هستم.امیدوارم که حالت خوف باشه. هر وقت برگشتی از سربازی اگه دوس داشتی منو لینک کن. منتظرتم عزیز.

سلام . چشم لینکت میکنم
مرسی که سر زدی

سونیا شنبه 7 اسفند 1389 ساعت 12:21 ق.ظ http://www.motreebeshgh.blogfa.com

راستی من لینکت کردم امیری.

لطف کردی

سارا دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 02:37 ب.ظ http://mikhahamtanhabasham.blogsky.com

به به !!!!!!! چه عجب!!!!!!!!!!!!!!!
همینطور که گفتی خیلی زود همه چی تموم میشه و میشه گذشته!!!!!! پس سعی کن از لحظه لذت ببری!
موفق باشی

سعی میکنم همین کارو کنم
ممنونم ازت

علی چهارشنبه 11 اسفند 1389 ساعت 05:00 ب.ظ http://www.ali-lover747.blogfa.com

..........@@
............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@

دختر دریا پنج‌شنبه 12 اسفند 1389 ساعت 11:48 ق.ظ http://www.daneshjoo2030.blogfa.com

سللللاااااام

امیدوارم هرچه زود تر بگذره و شما به کانون خانواده بازگردید
با کوله بار تجربه و البته جبران گذشته!!

راستی فروشگاه اینترنتی وبلاگ من راه اندازی شد
حتما بهم سر بزنید
اینم لینکش قابل دونستین لینک کنین
http://daneshjoo2030.blogfa.com/page/eshop.aspx
خوشحال میشم سر بزنید

پیروز و سر بلند باشد
با تشکر
دختردریا

سلام
چشم حتما سر میزنم لینکم میکنم

دختر دریا دوشنبه 16 اسفند 1389 ساعت 06:35 ب.ظ http://www.daneshjoo2030.blogfa.com

سلام ممنون از لطفتون
وبلاگ شما قبلا با افتخار لینک شده بود
با تشکر فراوان
دختر دریا

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد