چار دیواری

یه لحظه میاد ... همون موقع مینویسم ...

چار دیواری

یه لحظه میاد ... همون موقع مینویسم ...

دل نوشت

بعضی اتفاقها توی زندگی ما آدما باعث میشه که بیشتر از گذشته اطرافیانمون رو بشناسیم و بفهمیم که چه کسایی واقعا بیادت هستن و چه کسایی اصلا بود و نبود تو براشون مهم نیست . من که توی این مدت ظاهر و باطن خیلی از آدما رو دیدم و فهمیدم که کی رفیق راهه 

بگذریم .... 

 

جایتان خالی این هفته که  خیلی بر ما سخت گذشت . خیلی اذیتمان کردند . خدا از سرشان نگذرد به این روزهای آخر آموزشی که نزدیکتر میشویم هرچه عقده دارند از خانه و زندگی و محل کارشان بر سر ما خراب میکنند ولی خدا را شکر ۲ هفته دیگر تمام میشود و از دستشان خلاص میشویم مثل آب خوردن  

 

هرچه که هفته قبلش در بندرعباس و ساحلش بر ما خوش گذشت ، این هفته از توی جانمان بیرون کشیدند . دروغ چرا ، هوای بندر و آرامش دریا خیلی بهمان حال داد .  

صدای موجها خاطراتت را زنده میکند اما دلت میگیرد وقتی روی شن های ساحل همراه با صدای مرغان دریایی ترانه های "مجید خراطها" را گوش میکنی همان لحظه که میگوید " دریا حرفی دارم اما ... واسه ی گلایه دیره ، از خدا میخوام که هیچوقت عشقتو ازت نگیره "  

  

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
نونوچه جمعه 12 آذر 1389 ساعت 02:19 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com

یوووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو اول
نگین نه
من که رفیق همیشه راهم
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای سربازی همش بده
الهی جوجه سرباز نونوچه شومپزن
آرررررررررررررررررررررررررررررره بندر عباس خیلی قشنگه!!
راستی هنوز شهرش بو میده؟؟!! ما رفته بودیم خیلی بو میداد
یووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو
امیدوارم مشکل دوستون خیلی زود حل شه

یوهووووووووووووووووو
آره شهرش هنوز یه نمکی بو میده اما بهتر از قبل شده
خودشون یه برنامه هایی واسه رفع مشکلات فاضلابهشون ریختن ببینیم چی میشه
جای همه خالی

منم امیدوارم

بابک جمعه 12 آذر 1389 ساعت 04:16 ب.ظ

امیر جان سربازی بار خودت را بدوش می کشی اما درزندگی قرارست بار چند نفر دیگر را هم به دوش بکشی پس حالا که گذشت ننال تا ارزش کارت از بین نرود - مرد هست و سختی هایش

مردی ی ی ی ی ی کجایی که من دارم میام

علی جمعه 12 آذر 1389 ساعت 06:01 ب.ظ http://www.ali-lover747.blogfa.com

ما که جز این رفیقای نیمه راه نبودیم
اشکال نداره هر چی اذیتتو کنن بیشتر خاطره میشه

شما تاج سر مائی

هوفوپ جمعه 12 آذر 1389 ساعت 06:01 ب.ظ

همش 2 هفته مونده همش؟
خیلی خوبه فکر کنم بعد آموزشی اوضاع بهتر بشه

امیدوارم

کاوه شنبه 13 آذر 1389 ساعت 04:25 ب.ظ

سلام داداش
منم آموزشی افتادم جهرم
چند تا سوال داشتم ازت.....جواب بدی ممنونت میشم:
کد مربوط به نیروی انتظامی شهید دستغیب جهرم ۱۱ هه؟
پس اراک چیه این وسط؟
اونجا ماله زیر دیپلماس یا لیسانس هم داره؟
خیلی سخت که نمیگذره....نه؟
دمت گرم....اگه دیدی زود جواب بده
دل تو دلم نیست.
مرسی

سلام دوست من.
بله کد ۱۱ مربوط به نیروی انتظامی جهرمه
فکر میکنم قبلا هم نیروی انتظامی اراک با این کد نیرو میگرفته ولی الان مربوط به جهرمه چون بعضی وقتها کده تغییر میکنه اما مطمئنآ کد ۱۱ الان جهرمه
اینجا الان ۳ دوره است که فقط فوق دیپلم و لیسانس میگیره
البته میگن از دوره جدید یعنی ۱۰ -۱۵ روز دیگه فوق لیسانس هم اضاف میشه
زیاد سخت نمیگذره چون با ما مثل سرباز صفر ها برخورد نمیکنن ولی یه چیزی نمیخوام بترسونمت اما اینجا اومدن دل شیر میخواد به اینجا میگن جهنم سبز
اگه بگی کی اعزامی و مدرک چیه و اهل کجایی میتونم بیشتر کمکت کنم
اصلا نترس . یا حق

aniyeta یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 12:02 ب.ظ

خوبه پس قسمت اصلی قضیه داره تموم میشه!بقیه اش راحت تره

آره . امیدوارم به خیر و خوشی بگذره . ممنون که هنوز سر میزنی

نونوچه یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 07:24 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com

امروز یک شنبه ست
فقط اومدم همین رو بگم جوجه سرباز نونوچه

دختری با دامن حریر یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 11:16 ب.ظ http://www.patty.blogsky.com

سلام !
از دل که مینویسم خوشحال میشم که متقابلا به دل میشینه !!
من از حس درونیم مینویسم...
و از خیال هایی که دست از سرم بر نمیدارند !!
ممنون از جای خالی تقدیر...
چه بموقع نوشتم و چه بموقع پرسیده شد !!
در نسخه نوشته ها گفتم که این دست نوشته یا همون دل نوشته ها برای خودم هست !!
جای تعجبی هست؟!

سلام !
جای تعجبی نیست . سو تفاهمی هم نشود . فقط خواندم و تحسین کردم
همین

مینا چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 11:21 ق.ظ http://myimmortal.iranblog.com/

سلام دوست عزیز خوشحالم که به آخرای دوره آموزشی رسیدی و خوشحالتر اینکه بهت خوش گذشته موفق و شاد باشی

مرسی و
ممنون از لطف توووووووو

نونوچه چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 04:37 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com

یووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو جوجه سرباز نونوچه برگشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد