چار دیواری

یه لحظه میاد ... همون موقع مینویسم ...

چار دیواری

یه لحظه میاد ... همون موقع مینویسم ...

یعنی چی میشه ؟

سربازی رفتن هم به ما نیامده . دیشب که برگشتم خونه بابام درو باز کرد پشت در خشکش زده بود گفت آخه پسر ۷۲ ساعت از رفتنت گذشت که دوباره برگشتی خونه ؟ 

گفتم آخه بابا جونم تو الان به جای اینکه دستاتو باز کنی من مثل کانگورو بپرم تو بغلت وایسادی این حرفا رو میزنی ؟ بابام مات و موت مونده بود از پررویی من ! 

خودمونیم ولی راست گفتن که باباها میمیرن واسه دختراشون مامانام جونشونه و پسراشون 

مامانم که حاضر نیست یه ساعتم از پیشش دور بشم  

سرتونو درد نیارم ، این روزام که مشتریای وبلاگ پریده منم زیادی حرف نزنم بهتره . خلاصه کلام پریروز که داشتیم آموزش میدیدیم و از روی موانع میپریدیم چشمتون روز بد نبینه چندتایی از بچه ها قلع و قم شدن و کارشون به بهداری پادگان کشید  

منم که پاهام خیلی درد گرفته بود رفتم پیش دکتر ، وقتی مشکلمو به دکتر گفتم بهم گفت پاهای شما پرانتزیه  ()  . باید شما رو بفرستم شورای پزشکی اگه اونجام تایید بشه شاید از خدمت معاف بشی . بعدشم یه برگه مرخصی بهم دادن که برگردم شیراز و دنبال کارام برم . نمیدونم چی میشه خیلی دلم میخواد یه سربازی خوب و بی درد سر داشته باشم اما اگه معافم بشم که 2 سال از زندگی جلو هستم  

هرچه بادا باد ........

نظرات 9 + ارسال نظر
کلافه سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 04:11 ب.ظ http://kalafam.blogsky.com/

چشم بهم بزنی تموم میشه. فقط ....

فقط یه سرویس کامل میشم

خورشید سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 04:21 ب.ظ

خواستم بدونی که به وبلاگت سر زدم.امیدوارم در هر صورت موید باشی

ممنون از لطفت . شما سر هم نزنی واسه ما محترمی

بی نام سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 04:21 ب.ظ http://WWW.PIX2PIC.BLOGSKY.COM

سلام وب خوبی دارین با تبادل لینک موافقین ! بیاین تو سایت و وبلاگم پشیمون نمیشین
برای تبادل لینک ابتدا این دوتا وب لینک کن بعد بهم خبر بدین تا لینکتون کنم در هردو لینک میشین!
مجله تفریحی سرگرمی ESFAHANBAX به ادرس WWW.ESFAHANBAX.COM
خوشحال میشم در سایتم عضو بشین!
.............................................................................................................................
بزرگترین مرجع عکس به ادرس WWW.PIX2PIC.BLOGSKY.COM
.....................................................................................................
ابتدا لینک کنید بعد بهم خبر بدین ممنون میشم!

نونوچه سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 07:14 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com

هه هه هه هه من که ملخ نیستم بپرم؟؟!!
هر چند تو نونوچه ستان خر ها هم می پرن... آخه خرن... نمی دونن که نباید بپرن
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای دعا می کنم معاف شید
شگفت زده شدم... یه آن فکر کردم امروز 5 شنبه ست
با اسب
|---------------------------_(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--\"._--,',;
-((((\\-,...-------,((((---\----`,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------´
(((--\------------(((------/
-))-|-----------------------|
((--|--------.-------'-----|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/\--
)---/-.\--)-\---------`/--/
---|.\---(-(-----------\-\'
---||-----//----------\\'|.
---||------//-------_\\'|ا
---||-------))-----|_\--||
---/_/-----|_/----------|
پیتیکو پیتیکو کنان اومدم تا ازتون به خاطر حضور سبزتون تشکر کنم

مرسی امیدوارم شاهزاده رویاهات هم با اسب سفید پیتکو پیتکو کنان بیاد نونوچستان دنبالت

علی چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 02:06 ب.ظ http://www.ali-lover747.blogfa.com

_______★★★★★_______★★★★★★_____
_____★★★★★★★____★★★★★★★★____
___★★★★★★★★★★_★★★★★★★★★___
__★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★___
__★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★____
__ ★★★من اپم عسیسم بدو بیا★★★★★★____
___★★★★★★★★★★★★★★★★★★____
____★★★★★★یادت نره ★★★★★★____
_____★★★★★★منتظرم★★★★★★____
______★★★★★★★★★★★★★★___
________★★★★★★★★★★★___
__________★★★★★★★★★_____
___________★★★★★★★ ______
___________★★★★★★ ______
____________★★★★_______
____________★★★______
___________★★______
___________★_____

لیوسا چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 08:36 ب.ظ http://memorialist.blogsky.com

امیدوام معاف شی!
یه چیز بگم اگه معاف شی دیگه علامه دهر نمیشیا فکر کنم این چند روز خوش گذشته که میگی هر چه باداباد!!!!!!!!

به خدا خیلی دلم میخواد سربازی کنم . میدونی آدم تو لباس سربازی یه حس دیگه داره . انگار همه بهش توجه میکنن . از طرفی همین مدت کم که اونجا بودم باور کن اینقدر با بچه های اونجا صمیمی شدم که موقعی که میخواستم بیام هر ۱۰۰ نفر از بچه های آسایشگاهمون بهم گفتن که اگه معاف شدی باید برامون شیرینی بیاری . خیلی دلم براشون تنگ شده . اگه از سختی های دوره آموزش بگذریم باید بگم اونجا خیلی بهمون خوش میگذره

مینا پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 09:44 ق.ظ http://myimmortal.iranblog.com/

سلام وایییییییییییییییییییییییی چه خبر خوبی امیدوارم که معاف بشی

سلام . ممنونم هرچی خدا بخواد

بابک جمعه 21 آبان 1389 ساعت 09:06 ق.ظ

خوب پس پیچوندی خدمتو
معمولا ۷۰ درصد اونائی که ضمن خدمت واسه معافیت اقدام می کنند معاف می شن - امیدوارم که تو هم اگه دوس داری اینطور بشه معاف شی
پدر گرامی تون دوستون داره و مطمئن باش زمانی که شما در پادگان تشریف داشتین داشت به خودش به خاطر داشتن همچین دلاوری افتخار می کرد اما وقتی شما رو جلو در خونه دید خورد تو ذوقش :-)
بهر حال سلامت باشی و هر چی به صلاحته همون بشه
بای

پدرم رو خیلی دوست دارم .
دوستای خوبم رو هم
بابک رو هم

بابک جمعه 21 آبان 1389 ساعت 12:50 ب.ظ

دیدم به لیوسا گفتی همه به سربازا توجه می کنن که یاد سربازی خودم افتادم
تو خیابون که بودیم همه خیار شور خانواده صدامون می کردن

این تجربه های خیار شور بودن گاهی خیلی لازم میشه واسه ماها توی زندگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد