چار دیواری

یه لحظه میاد ... همون موقع مینویسم ...

چار دیواری

یه لحظه میاد ... همون موقع مینویسم ...

پاییز

این نزدیکای پاییز که میشه آدم نمیدونه خوشحال باشه یا ناراحت ! 

قبلنا که مدرسه میرفتم عاشق تابستون بودم و از پاییز متنفر آخه فکر مدرسه که می افتادم دلم میخواست گریه کنم اما بعدنا کم کم ازش خوشم اومد 

میگن اگه قشنگ نگاه کنی میبینی پاییز همون بهاره که عاشق شده اما من نفهمیدم عاشق کی شده ؟ 

پاییز این روزای من زیاد قشنگ نیست . خیلی به خودم فشار آوردم که نشون بدم درونم چیزی نیست و به قول شاعر " همه چی آرومه " اما نشد که نشد ...  

پاییز با اومدنش منو یاد گذشته میندازه . خاطرات اون روزا رو برام تداعی میکنه و دوباره این عاشقانه تنهایی است که منو تسکین میده 

 

چه تلخ شد شکلات روز اولی که بهم دادی...

من یک شکلات گذاشتم توی دستش .او یک شکلات گذاشت توی دستم .
من بچه بودم . او هم بچه بود. سرم را بالا کردم او هم سرش را بالا کرد . دید که مرا میشناسد .
خندیدم . گفت :« دوستیم ؟ »
گفتم : «دوست دوست »
گفت : « تا کجا؟‌»
گفتم : دوستی که « تا » ندارد !.
گفت : « تا مرگ ! »
خندیدم و گفتم : « گفتم که تا ندارد ! »
گفت : « باشد ، تا پس از مرگ !‌»‌
گفتم :‌« نه نه نه ، تا ندارد »

نظرات 4 + ارسال نظر
هانی و ستاره یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 10:24 ب.ظ

اولین پاییزی که ما رو تو یونی (دانشگاه) راه نمیدن
آخیش دلم خنک شد

http://hofop.blogsky.com یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 11:14 ب.ظ

فقط میدونم تا نداره:(

نارون یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 11:34 ب.ظ

من عاشق پاییزم..
همیشه هوا دو نفره س...
درسته دلم میگیره....دیوونه میشم...
اما غمشم قشنگه....
عاشقی؟

بودم

mahbube سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 06:06 ب.ظ http://man4man.blogfa.com

تازه پاییزه امسال یه کمم زود تر از موعدش شروع شده...!
نمی دونم پاییز که میشه من چرا همش خوابم میگیره هی!!!؟

چون تابستونو نخوابیدی حالا یادت افتاده که داره میره میخوای از پاییز انتقام بگیری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد