چار دیواری

یه لحظه میاد ... همون موقع مینویسم ...

چار دیواری

یه لحظه میاد ... همون موقع مینویسم ...

لیتری ۳۹۰ تومن

امروز میخواستم با ماشین برم یه چرخی توی خیابونا بزنم بس که حوصلم سر رفته بود . 

 ماشینو که روشن کردم تازه دیدم بعله آمپر بنزین حکایت از دل خون باک بنزین داره که از وقتی این قضیه سهمیه بندی بوجود اومده طفلی یه شب با شکم سیر نخوابیده .  

دلم به حالش سوخت ولی چیکار میشد کرد آخه با ددی سهمیه تابستونش رو که همون هفته اول تابستون تموم کردیم. حالا من مونده بودم و یه ماشین بدون بنزین !!! 

                                        

حالا دیگه دلم به حال خودم میسوخت یه روز جمعه ای میخواستیم از خونه بزنیم بیرون . پس بگو ددی این چند روزه چرا دست به ماشین نمیزده

بازم باید میرفتم بنزین آزاد خدایا لیتری 400 تومن میخریدم. یادم افتاد همین ۵ - ۶ سال پیش که تازه بنزین لیتری 80تومن میخواست بشه لیتری 100 تومن و مردم خیلی ناراحت بودن و میگفتن بنزین نباید از این گرونتر بشه .  

آی مردم حالا کجاین بیاین ببینین با همون بنزین لیتری 80 تومن که وقتی میرفتیم تو پمپ بنزین اینقدر باکو پر میکردیم که سر ریز میشد حالا چه کردن !!! 

حال باید واسه 10 لیتر بنزین توی کوچه و بازار دنبال این و اون بیوفتیم که ای آقا ای دوست من اگه داری یه 10 لیتر بنزین سهمیه تو به ما بده بخدا جای دوری نمیره ثواب داره .

البته فکر کنم دولت با این کارش یه سری اشتغال زایی هم کرده . یه سری آدم بیکار و علاف حالا دیگه بجای کار کردن اومدن دبه های 20 لیتری بنزینو گذاشتن لب خیابونو یه قیف دست گرفتن که آقا بدو بنزین دارم . آقا لیتری چند؟ قابل نداره 390 تومن !!!!! 

دردم از اینجاست که زیر خونه هر ایرانی یه چاه نفت هست و ما روی نفت و بنزین خوابیدیم ولی باید بنزینو برامون جیره بندی کنن.

اگه دروغ میگم بگید دروغ میگی

نظرات 4 + ارسال نظر
moh3en جمعه 5 شهریور 1389 ساعت 07:42 ب.ظ http://www.30tfun.com

salam khobi?ajab webloge bahali dari
be manam sar bezan
rasti age tabadole link mikoni mano ba onvane shahre sargami va download (be farsi) link kon badesh linketo befrest baram
montazeretam
bia forum ham nazar bedeha

سلام. خوبی از خودتونه . تبادل لینکم با کمال میل

جعفر جمعه 5 شهریور 1389 ساعت 09:27 ب.ظ http://dost66.blogfa.com/


درود
خوبین؟
وبتون خیلی باحال و زیباست
موفق باشید

دردم از یار است و درمان نیز هم دل فدای او شد و جان نیز هم
این که می‌گویند آن خوشتر ز حسن یار ما این دارد و آن نیز هم
یاد باد آن کو به قصد خون ما عهد را بشکست و پیمان نیز هم
دوستان در پرده می‌گویم سخن گفته خواهد شد به دستان نیز هم
چون سر آمد دولت شب‌های وصل بگذرد ایام هجران نیز هم
هر دو عالم یک فروغ روی اوست گفتمت پیدا و پنهان نیز هم
اعتمادی نیست بر کار جهان بلکه بر گردون گردان نیز هم
عاشق از قاضی نترسد می بیار بلکه از یرغوی دیوان نیز هم
محتسب داند که حافظ عاشق است و آصف ملک سلیمان نیز هم

حافظ
به عمری یک نفس با ماچو بنشینند بنشانند

اگه دوست دارید.
منو با نام
دوست من سلام
لینک کنید و بهم خبر بدید که با چه نامی شما رو لینک کنم
بدرود
[گل]

ممنون . خوشحال میشم

فاطی شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 04:01 ب.ظ

حالا بنزین زدی یا نه ؟

وبگرد شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 04:04 ب.ظ

واقعأ درد ما رو گفتی . آخه چرا ما اینقدر بدبختیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد