چار دیواری

یه لحظه میاد ... همون موقع مینویسم ...

چار دیواری

یه لحظه میاد ... همون موقع مینویسم ...

دنیای وارونه

دیشب که با دوستم شام رفتیم بیرون برگشتنی این دختره رو دیدم.  کدوم ؟  

دوست دخترم بوده قبلآ مثلآ . 

 با مامیش اومده بود خیابون مثلآ ؟؟؟؟ 

حالا چجوری ؟  ابروها کاملآ تاتو ...... موها مش زده ..... خط لب مرتب ..... 

یه مانتو ریون پوشیده بود که واقعآ ..... 

حالا اینجاشو تا منو دید از تو کیف مامیش چادرشو آورد بیرونو کرد سرش 

 

آخه مگه من دیگه  براش مهمم که اینجوری کرد؟

نظرات 3 + ارسال نظر
http://hofop.blogsky.com/ پنج‌شنبه 4 شهریور 1389 ساعت 07:19 ب.ظ

حالم از آدمای ریاکار به هم میخوره در حد بنز

اوهووووووم

رهگذر جمعه 5 شهریور 1389 ساعت 01:14 ق.ظ

من شک دارم که شما دوتا باز باهم رابطه دارین‏!‏ آره ؟

شک در اسلام جایز نیست

الهه چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 11:26 ق.ظ http://dokhtarekord.blogsky.com

وای من چقد از شیراز خوشم میاد تا حالا نرفتم .. ولی عاشق شیرازیا هستم...عاشق حافظ من میمیرم واسه حافظ...
شیراز که میگن ناز و سیران توی چنگش
اگه اشتباه گفتم بگو ..تعارف نکن... امیر جون تو چند تا چیز داری که من ازش خوشم میاد اگه خواستی بدونی بیا پیشم ...شخصا بهت میگم...
یه ناشناس...ا اسممو میدونی؟ اگه نمیدونی من ناشناسمبیای پیشم یادت نره وگرنه وبلاگت رو آتیش میزنم... بعدشم معلومه که تو هنوز دوست دختر قبلیت رو دوست داری ...تابلو..

مگه چندتا دختر کرد داریم ؟
میام پیشت ولی از این به بعد چیزای خصوصی رو توی کامنت نذار . ok

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد